DDB Warszawa przygotowała bazę danych "Polska, mieszkam w Polsce"

Zespół działu strategii agencji reklamowej DDB Warszawa przygotował raport pt. "Polska, mieszkam w Polsce". "Jego celem była kompleksowa analiza polskiego...

Zespół działu strategii agencji reklamowej DDB Warszawa przygotował raport pt. "Polska, mieszkam w Polsce". "Jego celem była kompleksowa analiza polskiego konsumenta, zarówno na poziomie ogólnym, jak i szczegółowym. Chodziło nam o zebranie informacji nie przez pryzmat potrzeb marketingowych konkretnego klienta, ale w znacznie szerszym ujęciu. W raporcie znalazł się opis aktualnych trendów wśród młodzieży, zmian geograficznych zachodzących w kraju, zainteresowań Polaków itp." - mówi Grzegorz Żuromski, analityk DDB Warszawa. Dokument, nad którym prace trwały kilka miesięcy, powstawał na podstawie wielu źródeł. Analitycy agencji oparli się przede wszystkim na płatnych i darmowych raportach firm badawczych (CBOS, TNS OBOP i GfK Polonia) oraz badaniach Społecznej Rady Monitoringu, która wydała raport "Diagnoza społeczna 2003" autorstwa prof. Janusza Czapińskiego i prof. Tomasza Panka. DDB Warszawa wykorzystała także informacje z badań Target Group Index firmy SMG/KRC Millward Brown Co., dane z narodowego Spisu Powszechnego, a także doniesienia prasowe (tygodniki opinii i gazety) oraz zasoby internetu. Raport będzie wykorzystywany zarówno wewnątrz struktur agencyjnych, jak i w celach komercyjnych. Decyzje o tym, w jakiej formie ma być udostępniany na zewnątrz, jeszcze nie zapadły. Autorami analiz jest zespół, w którego skład weszli: Michał Rutkowski, group strategic head, Grzegorz Żuromski, analityk, oraz Magda Kaczmarska, asystentka w dziale strategii. Ich prace nadzorował Szymon Gutkowski, dyrektor generalny DDB Warszawa. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.