Argonauts przygotowała podstronę konkursową Heineken Music Thirst
Interaktywna agencja Argonauts przygotowała nową podstronę, która informuje o rozpoczęciu drugiej edycji międzynarodowego konkursu Heineken Music Thirst w Polsce. Konkurs...
Interaktywna agencja Argonauts przygotowała nową podstronę, która informuje o rozpoczęciu drugiej edycji międzynarodowego konkursu Heineken Music Thirst w Polsce. Konkurs jest adresowanych do młodych didżejów. Podstrona umożliwia im wysyłanie setów konkursowych, a gościom słuchanie i głosowanie na miksy. Ponadto na stronie dostępne są informacje o konkursie i imprezach Thirst. Zespół Argonauts przygotował także kampanię bannerową skierowaną do młodych ludzi w grupie wiekowej 18-25 lat, didżejów, osób aktywnych, lubiących muzykę elektroniczną i imprezy klubowe. Autorami strony i kampanii są Dominik Zacharski i Artur Pluta (creative director i art director). Osoby odpowiedzialne za projekt ze strony klienta to Magda Cichocka i Grzegorz Lewandowski. Argonauts to część Grey Global Group. W Polsce obsługuje między innymi: Volkswagen Bank Polska, Heineken (heineken.com.pl), Heineken Music (heinekenmusic.pl), Ideę i Visę (olimpiadawyobrazni.pl). (JP)