Brand Support przygotowała projekt odmłodzenia marki Schulstad
Firma Schulstad przeprowadzi kampanię promocyjną, którem celem ma być odmłodzenie marki tostów Schulstad i zwiększenie sprzedaży tych produktów. W kwietniu...
Firma Schulstad przeprowadzi kampanię promocyjną, którem celem ma być odmłodzenie marki tostów Schulstad i zwiększenie sprzedaży tych produktów. W kwietniu br. producent wprowadzi także do sprzedaży kolejny wariant tej marki - Schulstad Tost z Błonnikiem (według dietetyków spożywanie błonnika zapobiega otyłości, chorobom układu krążenia czy cukrzycy). Kampania, która potrwa od kwietnia do czerwca br., będzie oparta na konkursie konsumenckim - w zamian za kody kreskowe z opakowań tostów uczestnicy będą mogli wygrać nagrody rzeczowe. Komunikacja skierowana będzie do młodych osób w wieku 15-30 lat. Uczestnicy konkursu będą mogli zamieszczać zabawne zdjęcia ze swoich domowych imprez i wakacji w serwisie internetowym tostimpreza.pl - internauci, głosując na najlepsze zdjęcie, wybiorą zwycięzcę. Zdobywca największej liczby punktów wraz ze znajomymi (do 100 osób) weźmie udział w zorganizowanej specjalnie dla nich imprezie w wybranym przez nich miejscu i z wybraną muzyką. Wsparciem promocji będą billboardy sponsorskie i spoty reklamowe w telewizji Viva. Kampanię promocyjną przygotowała agencja reklamowa Brand Support. Schulstad Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu należy do szwedzkiego koncernu Cerealia Group, na polskim rynku firma działa od 1992 r. Pod marką Schulstad sprzedaje 40 gatunków pieczywa pakowanego, m.in.: tosty, pieczywo mieszane (kanapkowe), pieczywo żytnie, pumpernikiel, bułki do hamburgerów i hot dogów oraz pieczywo chrupkie. (MB)