Koncern Cola-Cola wprowadza nową niskokaloryczną colę

Coca-Cola Company wprowadza na rynek amerykański nową colę ze zmniejszoną ilością kalorii. Koncern zamierza wprowadzić napój 4 lipca br., czyli...

Coca-Cola Company wprowadza na rynek amerykański nową colę ze zmniejszoną ilością kalorii. Koncern zamierza wprowadzić napój 4 lipca br., czyli w dniu Święta Niepodległości Stanów Zjednoczonych. Cola testowana pod nazwą Cola Ultra jest napojem gazowanym, ma o połowę mniej kalorii, cukru i węglowodanów niż klasyczna wersja. Agencja reklamowa Berlin/Red Cell Nowy Jork zajmie się kreacją reklam nowej coli, a agencja Momentum - promocją produktu. Rzecznik prasowy firmy nie zaprzeczył tej infomacji ani jej nie potwierdził. ("AdAge.com")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.