Henkel powierzył DDB Needham budżet 15 mln USD

Firma Henkel powierzyła agencji DDB Needham budżet w wysokości 15 mln USD przeznaczony na nową, międzynarodową kampanię korporacyjną. W przetargu...

Firma Henkel powierzyła agencji DDB Needham budżet w wysokości 15 mln USD przeznaczony na nową, międzynarodową kampanię korporacyjną. W przetargu uczestniczyły także agencje Rempen & Partner oraz TBWA. W finałowej rozgrywce DDB Needham, dzięki strategii opracowanej wpólnie przez oddziały w Nowym Jorku oraz Duesseldorfie, wygrało z TBWA. Wygrana ta jest dla DDB Needham niezwykle istotna, jako że daje tej agencji szansę zajęcia się wszystkimi kluczowymi dla Henkla segmentami: środkami czystości, kosmetykami, klejami oraz wizerunkiem korporacyjnym.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.