Unilever wspiera kostki rosołowe Amino

Unilever Polska SA ze swoją tańszą marką kulinarną Amino wchodzi w segment kostek rosołowych. Do sprzedaży trafiły właśnie buliony -...

Unilever Polska SA ze swoją tańszą marką kulinarną Amino wchodzi w segment kostek rosołowych. Do sprzedaży trafiły właśnie buliony - rosół wołowy i rosół z kury w opakowaniach po 6 i 12 kostek. Ich wsparciem jest kampania reklamowa w telewizji - spoty emitowane w TVP1, TVP2, TVN-ie, Polsacie i TV4 oraz kampania outdoorowa na miniboardach (nośniki firmy Mini Media). Kreację (bazującą na wcześniejszych spotach dla Amino) przygotowała agencja PZL, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa. Wejście marki Amino w ten segment produktowy oznacza, że Unilever będzie miał dwa brandy w tej kategorii - kostki rosołowe producent sprzedawał już wcześniej pod marką Knorr. Wojciech Tomczak, rzecznik Unilevera, wyjaśnia, że kostki rosołowe Amino jako marka ekonomiczna kierowane są do mniej zamożnych konsumentów, natomiast marka Knorr jest pozycjonowana w segmencie premium i jej cena jest średnio o 30 proc. wyższa od kostek Amino. Unilever w segmencie kostek rosołowych konkuruje z Nestlé Polska (kostki Winiary) oraz firmą PPH Prymat, która od marca ub.r. sprzedaje kostki rosołowe pod marką Kucharek. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.