Goodyear reklamuje marki HydraGrip i Fulda

Koncern Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczął kampanie opon marek: Goodyear i Fulda. Plany zakładają, że obydwie akcje potrwają do początku...

Koncern Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczął kampanie opon marek: Goodyear i Fulda. Plany zakładają, że obydwie akcje potrwają do początku maja, ale niewykluczone, że kampania brandu Goodyear zostanie przedłużona. Kreacją na potrzeby obydwu kampanii zajęła się agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann. W ramach reklamy marki Goodyear spółka zdecydowała się na sponsoring wybranych programów o dużej oglądalności, m.in. programów tematycznych: pogodowych i sportowych oraz teleturniejów. "Grupa docelowa marki Goodyear jest bardzo zajęta - osoby te oglądają telewizję wybiórczo i szybko, dlatego też zdecydowaliśmy się na taką formę komunikacji" - mówi Dominika Kraśko, dyrektor marketingu w Goodyear Dunlop Tires Polska. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i przedstawienie nowego produktu, jakim jest opona Goodyear HydraGrip. Grupą są mężczyźni w wieku 25-29 lat i w wieku 40-59 lat mieszkający w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Poza telewizją HydraGrip jest reklamowana w prasie, w tytułach tematycznych takich jak: "Windsurfing", "Nurkowanie", "Żagle", "Przegląd Lotniczy" i "Brać Łowiecka". Dopełnieniem działań w mediach jest akcja reklamowa w 70 ośrodkach jeździeckich w całej Polsce. Na bannerach w tych miejscach prezentowane jest hasło: "Najlepsze podkowy do Twojego samochodu". Akcji w mediach towarzyszy promocja sprzedaży: za zakup kompletu opon HydraGrip każdy klient otrzymuje kurtkę przeciwdeszczową. Opony Fulda są reklamowane w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN i TV4 i radiowych: RMF FM, Radio Zet i stacje lokalne. Ponadto Fulda trafiła na 345 autobusów w całej Polsce. Grupą docelową kampanii są mężczyźni w wieku 25-50 lat. Towarzyszy jej także promocja sprzedaży - zakup kompletu opon jest premiowany czapką baseballową i koszulką. (PU)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.