Przebój zespołu Outkast w spocie telewizyjnym radiowej Trójki

Rozpoczyna się telewizyjna odsłona kampanii reklamowej radiowej Trójki (PR3), o której szczegółowo pisaliśmy w DS "MMP" z 27 lutego br....

Rozpoczyna się telewizyjna odsłona kampanii reklamowej radiowej Trójki (PR3), o której szczegółowo pisaliśmy w DS "MMP" z 27 lutego br. Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Martis, a reklamówkę telewizyjną

wyreżyserował Andrzej Jakimowski. W spocie wykorzystany został przebój zespółu Outkast zatytułowany "Hey Ya". Outkast jest laureatem tegorocznych nagród Grammy. Utwór "Hey Ya" zajmował pierwsze miejsce na liście Billboardu jako najlepiej sprzedający się singel przez kolejnych siedem tygodni. Doszedł również do pierwszego miejsca "Listy przebojów Trójki". Spot będzie emitowany przez kilka tygodni w TVP1 i TVP2, a następnie w telewizji Polsat oraz TVN i TVN24. Reklama telewizyjna pojawi się w trzech wersjach - 30-, 15-, 7-sekundowych. (PR)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.