JCDecaux podpisał kontrakt z władzami Nowego Jorku wart 1 mld dol.

Koncern reklamy zewnętrznej JCDecaux zawarł 10-letnią umowę z władzami Nowego Jorku dotyczącą prowadzenia reklamy na tzw. meblach miejskich. Szacuje się,...

Koncern reklamy zewnętrznej JCDecaux zawarł 10-letnią umowę z władzami Nowego Jorku dotyczącą prowadzenia reklamy na tzw. meblach miejskich. Szacuje się, że jest to jeden z największych kontraktów w branży wart 1 mld dol. JCDecaux zajmie się stworzeniem, obsługą i sprzedażą powierzchni reklamowych na ok. 3,3 tys. nośników typu bus shelters, 20 toaletach publicznych, 330 standach na prasę oraz innych obiektach użyteczności publicznej, począwszy od koszy na śmieci, a skończywszy na kioskach informacji miejskiej. Zdaniem Iris Weinshal, szefa New York City Department of Transportation, podpisanie umowy jest ważnym krokiem na drodze realizacji kompleksowego systemu mebli miejskich na nowojorskich ulicach. W konkursie ofert brały udział również firmy Viacom (współpracująca z miastem od 1986 r.) oraz Clear Channel Worldwide. JCDecaux ma w Stanach Zjednoczonych zawarte kontrakty z Chicago i San Francisco. Wspólnie z Viacom administruje systemem mebli miejskich w Los Angeles. Sprzedaje także powierzchnie ekspozycyjne na nośnikach usytuowanych w 99 centrach handlowych oraz 43 dworcach lotniczych (m.in. JFK w Nowym Jorku oraz Waszyngtonie i Houston). ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.