Star Foods Polska wybrał dwie agencje do obsługi flagowych marek
Firma Star Foods Polska po dokonaniu przeglądu ofert wybrała dwie agencje do obsługi swoich flagowych marek - za pracę dla...
Firma Star Foods Polska po dokonaniu przeglądu ofert wybrała dwie agencje do obsługi swoich flagowych marek - za pracę dla Mr Snacki odpowiadać będzie Scholz & Friends, zaś za Star Chips - Gruppa 66/Ogilvy. Przegląd nie miał charakteru przetargu. Przez ostatnie trzy lata za reklamową obsługę wszystkich marek tego klienta odpowiedzialna była agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, która pracowała ponadto dla marek: Rebels i Dragon BallZ. Nie wiadomo w tej chwili, kto będzie obsługiwał te dwie marki i czy w ogóle w br. będą one wspierane reklamowo. Lista wszystkich agencji zaproszonych do przeglądu nie została podana. Według Expert Monitora w 2003 r. Star Foods na reklamę swoich produktów wydał 10,3 mln zł. (AMS)