Producent soków Fortuna odmładza ich wizerunek

Agros Holding odświeżył wizerunek soków Fortuna, które od dziesięciu lat sprzedaje polskim konsumentom. Zmieniono szatę graficzną wszystkich opakowań tych produktów,...

Agros Holding odświeżył wizerunek soków Fortuna, które od dziesięciu lat sprzedaje polskim konsumentom. Zmieniono szatę graficzną wszystkich opakowań tych produktów, wprowadzono także nowe smaki - winogronowy i ze świeżych pomidorów. Agencja reklamowa Image Art i dom mediowy Effective Media przygotowały kampanię reklamową pod hasłem - "Fortuna - Spróbuj szczęścia", która przebiega w telewizji (TVP, TVN, TV4, RTL7 i regionalne TVP). Z okazji 10-lecia istnienia marki Fortuna przygotowano także akcję promocyjną, w której można wylosować 10 samochodów marki Honda Civic. Promocja sygnalizowana jest w spotach telewizyjnych, do których dodano specjalne, 15-sekundowe uzupełnienie (tag). Promocji towarzyszy również seria ogłoszeń prasowych w "Gazecie Wyborczej". Kampania soków Fortuna zakończy się w styczniu 2002 r. Nie ujawniono wysokości budżetu reklamowego. (MKS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.