Peppermint zamierza pozycjonować się jako agencja through-the-line
Firma marketing services Peppermint prowadzi prace nad zmianą pozycjonowania swojej marki. Agencja przekształca się, poszerza zakres swoich usług oraz przechodzi...
Firma marketing services Peppermint prowadzi prace nad zmianą pozycjonowania swojej marki. Agencja przekształca się, poszerza zakres swoich usług oraz przechodzi restrukturyzację, której celem jest osiągnięcie statusu agencji through-the-line. "Zawsze koncentrowaliśmy się na stronie biznesowej projektów realizowanych dla naszych klientów. Podkreślamy, że jesteśmy ekspertami w zakresie marketingu, którzy świadczą usługi z zakresu działań reklamowych oraz promocyjnych i potrafią koncentrować się na przygotowaniu kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych" - twierdzi Piotr Mularewicz, dyr. generalny Peppermint. Firma, która powstała dwa lata temu, rozpoczynała od oferty tradycyjnych działań promocyjnych. Obecnie oprócz działań z obszaru BTL realizuje także projektu z zakresu ATL i public relations. Pierwsze projekty o charakterze through-the-line przygotowała m.in. dla Skoda Auto Polska. W ramach reorganizacji pracy agencji jej właściciele (spółka należy do Piotra Mularewicza i Janusza Plenclera, dyr. strategicznego) koncentrują się na wzmocnieniu prac działu obsługi klienta. Obecnie utworzone zostały trzy zespoły do obsługi kluczowych klientów firmy: Skody Auto Polska, producenta sprzętu AGD Amica oraz zespołu zajmującego się rynkiem warszawskim (Peppermint ma siedzibę w Poznaniu). Zespół agencji liczy obecnie 22 osoby i jak twierdzi Mularewicz, cały czas trwa jego budowa. (JP)