Agencja reklamowa Neo i Media Group wygrały konkurs Browaru Łomża
Browar Łomża zakończył ostatni etap konkursu na obsługę fullservice'ową piwa Łomża. Zwyciężyła agencja reklamowa Neo, która będzie odpowiedzialna za przygotowanie...
Browar Łomża zakończył ostatni etap konkursu na obsługę fullservice'ową piwa Łomża. Zwyciężyła agencja reklamowa Neo, która będzie odpowiedzialna za przygotowanie letniej kampanii tego piwa. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Media Group. W ostatnim etapie przeglądu ofert brały udział agencja Neo i Tuba Urząd ds. Nagłaśniania. Obydwie kreacje były poddane badaniom konsumenckim. Ostatecznie Browar wybrał pomysł agencji Neo, która już współpracowała z browarem w ub.r. Wysokość budżetu reklamowego nie została podana. Browar Łomża produkuje także takie marki piwa jak Złoty Kur i Dock. Według szacunków udział piwa Łomża w polskim rynku piwa w 2003 r. wynosił 1,7 proc. Według badań Pentora wspomagana znajomość podstawowej marki Łomża Wyborowe na Podlasiu wynosiła w 2003 roku 93 proc. (JD)