Agencje PHD i Abbott Mead Vickers będą ściślej współpracować

Project Seed to nowa inicjatywa powstała z połączenia grupy strategicznych planerów agencji PHD i zespołu kreatywnego i strategicznego agencji Abbott...

Project Seed to nowa inicjatywa powstała z połączenia grupy strategicznych planerów agencji PHD i zespołu kreatywnego i strategicznego agencji Abbott Mead Vickers (AMV) BBDO. Kierują nią Mark Holden, executive planning director agencji PHD, i managing director agencji AMV Farah Ramzan. Pomysł na stworzenie takiego zespołu podsunęli Jonathan Durden, szef firmy PHD, i Michael Baulk, group chairman AMV. Agencja PHD wszelkie swoje zasoby udostępnia AMV, włączając w to także sekcję zajmującą się działaniami sponsoringowymi i event marketingiem. PHD połączyła się z AMV w 1996 r. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.