Agencja Promedia PR chce się specjalizować w działaniach dla farmacji
Agencja Promedia Public Relations (Promedia PR) chce specjalizować się w działaniach dla firm związanych z branżą farmaceutyczną. W portfolio agencji...
Agencja Promedia Public Relations (Promedia PR) chce specjalizować się w działaniach dla firm związanych z branżą farmaceutyczną. W portfolio agencji znajdują się obecnie m.in.: Przedsiębiorstwo Farmaceutyczno-Chemiczne "Synteza", Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne "Polfa", Naczelna Izba Aptekarska i firma Bioton. "Dzięki dotychczasowej współpracy z klientami wypracowaliśmy standardy oceny wizerunku firmy lub marki w mediach. Jesteśmy przekonani o powodzeniu naszej oferty skierowanej do firm z rynku farmaceutycznego" - powiedział Michał Szewczyk, nadzorujący bezpośrednią obsługę klientów agencji. Agencja dzięki współpracy z wieloma mediami lokalnymi chce aktywizować działania PR związane m.in. z rynkiem farmaceutycznym w regionach. Agencja specjalizuje się w działaniach PR, media relations i komunikacji kryzysowej. Promedia PR powstała w 2001 r. Została założona przez Marcina Piskorskiego i Mariusza Lewandowskiego, dziennikarzy związanych wcześniej z prasą ekonomiczną i gospodarczą. Agencja obsługiwała wcześniej m.in. firmy: Belvedere, Rigips Polska, Telefonika Kable i DrWitt. (PM)