Danuta SA: szykuje pizzę i szuka agencji

Producent makaronów z Malborka, Danuta SA przygotowuje się do wypuszczenia na rynek nowego produktu pizzy. Prowadzone z trzema agencjami rozmowy...

Producent makaronów z Malborka, Danuta SA przygotowuje się do wypuszczenia na rynek nowego produktu pizzy. Prowadzone z trzema agencjami rozmowy mogą doprowadzić do kompletnego przesunięcia budżetu reklamowego firmy, która myśli o jego konsolidacji. Oprócz Grey Warszawa (kreacja) i Young & Rubicam (media), które dotychczas obsługiwały brandy produkowanych przez Danutę makaronów, firma zaprosiła do negocjacji również J. Walter Thompson. Rozstrzygnięcie rozmów jest spodziewane na dniach, jak powiedział nam Andrzej Altman, wicedyrektor ds. marketingu. Nie chciał ujawnić, na kiedy szykowane jest wypuszczenie nowej pizzy na rynek.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.