M&C Saatchi przygotuje projekt promocyjny na rzecz wyjazdów do USA
US Department of Commerce powierzył agencji M&C Saatchi budżet promocyjny projektu marketingowego, który ma zintensyfikować wyjazdy turystyczne do Stanów Zjednoczonych....
US Department of Commerce powierzył agencji M&C Saatchi budżet promocyjny projektu marketingowego, który ma zintensyfikować wyjazdy turystyczne do Stanów Zjednoczonych. Wielkość wydatków w samej Wielkiej Brytanii sięgnie kwoty 6 mln dol. M&C Saatchi będzie współpracować w ramach projektu z firmą public relations Edelman, firmą marketing services BVK i domem mediowym Walker Media. Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji i prasie. Amerykańska administracja rządowa chce zatrzymać niekorzystny trend zmniejszającej się liczby turystów odwiedzających Stany Zjednoczone po atakach terrorystycznych z 11 września 2001 r. Turyści zagraniczni wydali w USA w 2000 r. kwotę ok. 100 mld dol. Po ataku w 2002 r. kwota ta zmniejszyła się do 87,4 mld dol. ("BrandRepublic")