Polpharma wspiera Alka-Prim billboardami w TVP

Firma farmaceutyczna Polpharma SA wspiera markę Alka-Prim billboardami sponsorskimi w Telewizji Polskiej. Marka jest sponsorem programu "Nasze rytmy zdrowia" w...

Firma farmaceutyczna Polpharma SA wspiera markę Alka-Prim billboardami sponsorskimi w Telewizji Polskiej. Marka jest sponsorem programu "Nasze rytmy zdrowia" w TVP - stąd emisje reklamy przed samym programem i w zajawkach poprzedzających emisję. "Wybraliśmy Alka-Prim, gdyż dla tego produktu nie prowadzimy szeroko zakrojonej reklamy telewizyjnej, a emisje billboardów są szansą na szersze zaistnienie tego produktu w mediach" - powiedział Grzegorz Zawisławski, kierownik marketingu działu leków OTC Polpharmy. W działaniach wykorzystywany jest billboard przygotowany wcześniej przez studio White Cat. Czas reklamowy został bezpośrednio zakupiony przez klienta. Billboardy będą emitowane do końca kwietnia br. Kierownictwo Polpharmy nie ujawniło wysokości budżetu z uwagi na to, że emisje są częścią szerszego pakietu związanego nie tylko z marką Alka-Prim. Na początku br. Polpharma wspierała Alka-Prim w internecie. Według firmy Expert Monitor w 2003 r. Polpharma wydała na wsparcie brandu Alka-Prim 1,42 mln zł - były to plansze sponsorskie w telewizji Polsat (154 emisje). Łączne wydatki Polpharmy na reklamę w ub.r. wyniosły 84,61 mln zł. (PM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.