Almera i Micra, lokomotywy sprzedażowe Nissana, będą wkrótce wspierane w mediach
Nissan Poland wesprze w najbliższych miesiącach kampaniami mediowymi swoje dwa najlepiej sprzedające się modele - Almera i Micra. "Te dwa...
Nissan Poland wesprze w najbliższych miesiącach kampaniami mediowymi swoje dwa najlepiej sprzedające się modele - Almera i Micra. "Te dwa samochody są najważniejsze pod względem sprzedażowym i to one otrzymają w tym roku największe wsparcie marketingowe" - zapowiada Krzysztof Kowalski, dyrektor biura marketingu Nissan Poland Sp. z o.o. Jego zdaniem kampanii wspierającej Micrę spodziewać się należy "w najbliższych miesiącach". W planach Nissan Poland na ten rok założono znaczące zwiększenie wolumenu sprzedaży tego auta w stosunku do roku ubiegłego. "W zeszłym roku mieliśmy problem nadpopytu, za którym nie nadążała produkcja. Teraz te problemy produkcyjne zostały rozwiązane i w związku z tym będziemy Micrę mocno wspierać marketingowo" - wyjaśnia Kowalski. Zapowiada również kampanie dla modelu Almera, choć na razie nie ujawnia szczegółów. Obecnie trwa kampania tego auta zwracająca uwagę na wprowadzenie na polski rynek pierwszej Almery z silnikiem Diesla (1,5 dci). "Około 20 proc. samochodów sprzedawanych w tym segmencie na polskim rynku to auta z silnikami Diesla, więc z wprowadzeniem modelu 1,5 dci i jego kampanią wiążemy duże nadzieje na wzrost sprzedaży Almery. Szczególnie że w ostatnich miesiącach wprowadzenie na rynek Primery z silnikiem Diesla, również wsparte kampanią, podwoiło sprzedaż tego samochodu" - mówi Kowalski. (MG, PU)