MTV wprowadza nowy miniserial dla młodzieży sponsorowany przez J&J

Stacja muzyczna MTV wyemituje w najbliższych dniach pierwsze odcinki nowego miniserialu dla młodzieży "Przyjaciółki" sponsorowanego przez firmę Johnson & Johnson....

Stacja muzyczna MTV wyemituje w najbliższych dniach pierwsze odcinki nowego miniserialu dla młodzieży "Przyjaciółki" sponsorowanego przez firmę Johnson & Johnson. Każdy z odcinków trwa 5 minut, opowiada o dwóch 19-latkach Oli i Biance, ich poglądach na życie, rówieśników, podejściu do higieny i kosmetyków, mody, przyszłości. Komentarzem do każdego odcinka jest sonda uliczna, w której przechodnie ustosunkują się do problemu poruszanego w odcinku. Pomysł serialu był jedną z opcji niestandardowych form reklamy zaproponowanych przez At Media, brokera reklam MTV Polska, firmie Johnson & Johnson zaakceptowaną przez klienta i dom mediowy Initiative Warszawa. (MM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.