Serwis internetowy HYPERmedia dla Tymbarku

Agencja interaktywna HYPERmedia zrealizowała serwis internetowy dla marki Tymbark. Koncepcja kreatywna stron opiera się na wykorzystaniu motywu kapsla i zabawnych...

Agencja interaktywna HYPERmedia zrealizowała serwis internetowy dla marki Tymbark. Koncepcja kreatywna stron opiera się na wykorzystaniu motywu kapsla i zabawnych napisów na jego odwrotnej stronie. Site jest przeznaczony przede wszystkim dla młodych konsumentów, w serwisie umieszczono wiele interaktywnych gier i elektronicznych gadżetów. Agencja zdobyła budżet projektu w lutym br. po przetargu na projekty internetowe, który zorganizowała grupa Maspex, właściciel marki Tymbark. Także podczas tego przetargu marka Kubuś trafiła do WebService Internet, a Lubella do agencji IMP Interactive Marketing Partner. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.