Suzuki Motor Poland reklamuje Jazzowe Dni Otwarte

Koncern Suzuki Motor Poland prowadzi w tym tygodniu kampanię reklamową Jazzowych Dni Otwartych związanych z promocją modelu Suzuki Grand Vitara...

Koncern Suzuki Motor Poland prowadzi w tym tygodniu kampanię reklamową Jazzowych Dni Otwartych związanych z promocją modelu Suzuki Grand Vitara 4x4, które odbędą się w dniach 26-28 marca. Kampania ma miejsce w "Gazecie Wyborczej", 15 dziennikach regionalnych i RMF FM. Wsparciem akcji są materiały BTL dystrybuowane w 17 miastach w całej Polsce, gdzie są salony dealerów Suzuki. Koncepcją akcji oraz jej kreacją zajęła się agencja reklamowa Wizard, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy PanMedia Western. "W związku z tym, że grupa docelowa modelu Grand Vitara to osoby o wysokich wymaganiach i wyrafinowanym guście, przygotowaliśmy coś specjalnego" - mówi Tomasz Seroczyński, dyrektor generalny agencji Wizard. W salonach Suzuki w trakcie Dni Otwartych wystąpią znani wykonawcy jazzowi tacy jak Baron & Jonkisz Quartet czy Kwartet Janusza Konefała. W 2003 r. spółka Suzuki Motor Poland sprzedała 3064 samochody (wobec 2653 sztuk rok wcześniej), natomiast jej wydatki na reklamę w mediach wyniosły 3,3 mln zł (2,9 mln zł w 2002 r.). Dane dotyczące sprzedaży pochodzą z firmy Samar, natomiast dane dotyczące wydatków reklamowych z firmy Expert Monitor. (PU)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.