Odbędzie się konferencja na temat samoregulacji w reklamie

Znaczenie samoregulacji w reklamie będzie tematem konferencji z udziałem przedstawicieli EASA (European Advertising Standards Alliance), która odbędzie się z inicjatywy...

Znaczenie samoregulacji w reklamie będzie tematem konferencji z udziałem przedstawicieli EASA (European Advertising Standards Alliance), która odbędzie się z inicjatywy kilku stowarzyszeń branżowych: Rady Reklamy, Polskiego Stowarzyszenia Producentów Produktów Markowych "ProMarka", Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR), Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) Oddział w Polsce oraz Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Do uczestnictwa w konferencji zostali zaproszeni przedstawiciele wszystkich mediów. Celem konferencji jest pokazanie obowiązujących w krajach Unii Europejskiej systemów samoregulacji i ich znaczenia dla rynku reklamy, a jednocześnie promocja idei samoregulacji w Polsce przed naszym wejściem do UE. Konferencja odbędzie się 19 kwietnia w Warszawie. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.