Xelion reklamuje swoje usługi finansowe w mediach
Firma Xelion Doradcy Finansowi Sp. z o.o., zajmująca się sprzedażą produktów finansowych oraz doradztwem finansowym dla klientów indywidualnych, rozpoczęła kampanię...
Firma Xelion Doradcy Finansowi Sp. z o.o., zajmująca się sprzedażą produktów finansowych oraz doradztwem finansowym dla klientów indywidualnych, rozpoczęła kampanię reklamową na nośnikach reklamy zewnętrznej i w radiu na terenie Warszawy. Od najbliższego piątku reklamy pojawią się także w prasie oraz w internecie. Kreację przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimedia Poland. Kampania ma miejsce na nośnikach reklamy zewnętrznej w formacie 5x2 m i 6x3 m (łącznie ok. 140 nośników firmy Ströer Out of Home Media) oraz w radiu (spoty emitowane w Radiu WAWa, Radiu PiN, Radiu Eska oraz Radiu Kolor) - potrwa ona przez cztery tygodnie. Od piątku reklamy Xelion pojawią się również w prasie (w stołecznych dodatkach "Gazety Wyborczej" i "Rzeczpospolitej") oraz w internecie (Onet.pl, Bankier i Money.pl). Kampania online również potrwa miesiąc, natomiast kampania prasowa - przez siedem tygodni (do 24 maja). Jak mówi Karolina Reniewicz, kierownik działu marketingu i komunikacji Xelion Doradcy Finansowi, celem kampanii jest prezentacja firmy, usług zapewniających wygodne i dopasowane do potrzeb klientów rozwiązania inwestycyjne oraz budowanie z nimi długofalowych relacji. Spółka Xelion Doradcy Finansowi należy do należy do Banku Pekao SA oraz UniCredito Italiano S.p.A. (po 50 proc. udziałów). Firma oferuje doradztwo finansowe dla klientów indywidualnych (nie ma ograniczeń dotyczących wymaganej wysokości środków) - inwestycje w jednostki różnych funduszy inwestycyjnych albo programy inwestycyjne, zajmuje się także pośrednictwem w sprzedaży ubezpieczeń majątkowych i na życie oraz pośrednictwem kredytowym. Przychody firmy pochodzą z prowizji od funduszy inwestycyjnych, towarzystw ubezpieczeniowych i kredytodawców. Obecnie spółka działa w Warszawie oraz na terenie Trójmiasta (pracuje dla niej ok. 150 doradców finansowych, którzy jeżdżą do klientów). Do końca roku Xelion ma zamiar rozszerzyć swój zasięg o kolejne miasta (na pewno Kraków i Katowice, prawdopodobnie również Poznań), liczba doradców ma wzrosnąć do 300. Jak mówi Karolina Reniewicz, Xelion zamierza kontynuować działania reklamowe zarówno w Warszawie, jak i w nowych miastach. Konkurencyjne wobec Xeliona usługi doradztwa finansowego oraz pośrednictwa kredytowego i ubezpieczeniowego dla klientów indywidualnych świadczy od października 2000 r. firma Expander (ma obecnie 20 oddziałów w 14 miastach). (MB)