Reklama Smirnoffa w aurze zimnej wojny

W Wielkiej Brytanii ruszyła kampania marki Smirnoff z portfolio Diageo pod hasłem "Not the usual". Reklamy, które przygotowała agencja J....

W Wielkiej Brytanii ruszyła kampania marki Smirnoff z portfolio Diageo pod hasłem "Not the usual". Reklamy, które przygotowała agencja J. Walter Thompson, wykorzystują motyw pościgu za szpiegiem w Rosji w realiach czasów zimnej wojny. Film został wyreżyserowany przez Ivana Zachariasa, znanego jako twórca spotów marki Levi's. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Carat. Kampania jest częścią wartego 250 mln funtów globalnego projektu marketingowego, którego celem jest odświeżenie wizerunku Smirnoffa. Marka na światowym rynku ma obecnie 32 proc. udziałów, chociaż jeszcze w roku 1990 miała ich około 50 proc. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.