Zaszły znaczne zmiany w biurze reklamy Radia Zet
Spółki wchodzące w skład holdingu EuroZet: Radio Zet, RRM (biuro reklamy Radia Zet), Euromedia (niezależny dom medialny) oraz Studio Zet...
Spółki wchodzące w skład holdingu EuroZet: Radio Zet, RRM (biuro reklamy Radia Zet), Euromedia (niezależny dom medialny) oraz Studio Zet (zajmujące się produkcją reklamówek radiowych) konsolidują swoje działania marketingowe. Od dziś na ich potrzeby pracuje dział marketingu RRM podległy bezpośrednio zarządowi EuroZetu i Kazimierzowi Piekarzowi, dyrektorowi marketingu strategicznego Radia Zet. RRM ma nowego dyrektora generalnego - został nim Marcin Boroszko, dotychczasowy dyrektor sprzedaży. Na tym stanowisku zastąpił go z kolei Krzysztof Jaworski, który do RRM przeniósł się z warszawskiego biura Euromedia, którym kierował. Dział sprzedaży RRM ma też niezależnego koordyntara sprzedaży. Została nim Małgorzata Kochańska. (PW)