Mammut-Board poszerza sieć nośników

Firma reklamy zewnętrznej Mammut-Board (wspólny projekt Świętokrzyskiej Agencji Reklamowej z Kielc oraz firmy Ketelaars Promotion z Warszawy) rozpoczęła sprzedaż swojej...

Firma reklamy zewnętrznej Mammut-Board (wspólny projekt Świętokrzyskiej Agencji Reklamowej z Kielc oraz firmy Ketelaars Promotion z Warszawy) rozpoczęła sprzedaż swojej sieci wielkogabarytowych nośników reklamowych. Są to podświetlane nośniki w formacie 10 m x 12 m montowane na elewacjach budynków. Firma dysponuje już 10 lokalizacjami m.in. na terenie Warszawy, Krakowa, Łodzi, Poznania, Radomia i Bytomia. Kolejne zamierza wynająć we Wrocławiu. Miesięczny koszt wynajęcia jednej waha się w granicach 5 tys. dolarów. W najbliższym czasie na nośnikach Mammut-Board rozpoczną swoje kampanie reklamowe fundusze emerytalne PTE BIG Bank Gdański SA (zleceniodawcą jest Leo Burnett) i PTE AIG SA (tu zakupem mediów zajmuje się McCann-Erickson). (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.