MK Cafe i PepsiCo sponsorami Fryderyków '98

Tegoroczna gala wręczenia nagród polskiego przemysłu muzycznego będzie miała inną niż dotychczas oprawę. Pomysłodawca i główny organizator przedsięwzięcia, Związek Producentów...

Tegoroczna gala wręczenia nagród polskiego przemysłu muzycznego będzie miała inną niż dotychczas oprawę. Pomysłodawca i główny organizator przedsięwzięcia, Związek Producentów Audio i Video (ZPAV) nie będzie w tym roku współpracował z Telewizją Polską (obsługującą do tej pory wszystkie poprzednie edycje). Od strony medialnej ceremonię obsłużą TVN oraz Radio Zet, produkcją widowiska zajmie się związany z TVN holenderski producent Endemoll Neovision. Transmisja gali Fryderyków będzie po raz pierwszy objęta sponsoringiem -ta rola przypadnie MK Cafe i PepsiCo. Nieoficjalnie wiadomo też, że TVN negocjuje z jeszcze jednym potencjalnym sponsorem -firmą z branży telekomunikacyjnej. Fryderyki '98 wręczone zostaną 10 kwietnia w sali Kongresowej warszawskiego PKiN. (PW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.