Blend-a-Med Whitestrips sponsoruje uliczne zebry

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała dla marki Blend-a-Med Whitestrips (Procter & Gamble) nietypową kampanię reklamową. By wyraźnie zademonstrować działanie...

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała dla marki Blend-a-Med Whitestrips (Procter & Gamble) nietypową kampanię reklamową. By wyraźnie zademonstrować działanie plastrów wybielających zęby, wykorzystano zebry uliczne - poszarzałe po okresie zimy. W pierwszym etapie pomalowano na czysty biały kolor jeden z pasów, umieszczając na nim logo Blend-a-Med Whitestrips jako sponsora przemalowania. Następnie po 7 dniach (czas, po którym widać efekty działania Blend-a-Med Whitestrips) przemalowane zostały wszystkie pasy. Do tej pory przemalowano w ten sposób dwa przejścia w Dziekanowie Leśnym (Łomianki), w najbliższym czasie akcja odnawiania pasów sponsorowana przez Blend-a-Med Whitestrips jest planowana na większą skalę. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.