Gillette kupuje markę Rembrandt i wchodzi w segment artykułów wybielających zęby
Koncern Gillette Co. ogłosił, że za 400 mln dol. kupi prywatną firmę Den-Mat Corp., producenta past i zestawów wybielających do...
Koncern Gillette Co. ogłosił, że za 400 mln dol. kupi prywatną firmę Den-Mat Corp., producenta past i zestawów wybielających do zębów sprzedawanych pod marką Rembrandt. Firma produkuje zarówno artykuły dla profesjonalistów, jak i dla konsumentów. W Stanach Zjednoczonych w segmencie produktów konsumenckich Rembrandt zajmuje trzecią pozycję jako producent past i zestawów wybielających, po Procter & Gamble Co. (z marką Crest) i Colgate-Palmolive Co. Rynek zestawów wybielających w samych tylko USA jest wart 400 mln dol., a segment past wybielających - kolejne 200 mln dol. Według TNS Media Intelligence/CMR na reklamę marki Rembrandt w ciągu 11 miesięcy 2003 r. wydano 11,7 mln dol. Obsługą reklamową tego brandu zajmuje się nowojorska agencja Karlen Williams Graybill, natomiast obsługą marki Oral-B (szczoteczki do zębów) należącej do Gillette - BBDO Worldwide również z Nowego Jorku (Omnicom Group). ("Advertising Age")