EasyGroup zamierza rozpocząć inwestycje na rynku kosmetyków

Stelios Haji-Ioannou, szef brytyjskiej EasyGroup, twórca marek EasyJet (tanie linie lotnicze), EasyCar (tanie wypożyczalnie aut) i EasyInternetcafe (kafejki internetowe), zamierza...

Stelios Haji-Ioannou, szef brytyjskiej EasyGroup, twórca marek EasyJet (tanie linie lotnicze), EasyCar (tanie wypożyczalnie aut) i EasyInternetcafe (kafejki internetowe), zamierza wejść na rynek kosmetyków męskich. Nowy brand ma nazywać się Easy4men i pojawić się na rynku około roku 2005. Produkty mają mieć charakterystyczne dla EasyGroup pomarańczowo-białe opakowania. W Wielkiej Brytanii rynek kosmetyków męskich wzrósł w ciągu ostatniego roku z 400 mln do 417 mln funtów. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.