Multi Communications zajmie się obsługą PR wydawnictwa Reader's Digest

Agencja Multi Communications rozpocznie obsługę PR wydawnictwa Reader's Digest. Współpraca będzie dotyczyć produktów wydawnictwa oraz PR korporacyjnego. Agencja zajmie się...

Agencja Multi Communications rozpocznie obsługę PR wydawnictwa Reader's Digest. Współpraca będzie dotyczyć produktów wydawnictwa oraz PR korporacyjnego. Agencja zajmie się m.in. obsługą medialną miesięcznika "Przegląd Reader's Digest" oraz serii beletrystycznej Książki Wybrane, a także poradników. Multi Communications zajmie się także obsługą jednego z europejskich sondaży konsumenckich - rankingu European Trusted Brands (marka godna zaufania). Reader's Digest działa w Polsce od 1995 r. Multi Communications obsługuje takich klientów jak: Unilever Polska (Domestos, Rexona), Michelin Polska, Shell Polska, Raiffeisen Bank oraz Levi Strauss Polska. (MKS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.