Fox Kids i ARC Rynek i Opinia rozpoczynają badania opinii wśród dzieci

Fox Kids Entertainment Ltd., nadawca kanału telewizyjnego dla dzieci (Fox Kids), i firma badawcza ARC Rynek i Opinia rozpoczynają internetowe...

Fox Kids Entertainment Ltd., nadawca kanału telewizyjnego dla dzieci (Fox Kids), i firma badawcza ARC Rynek i Opinia rozpoczynają internetowe cykliczne ogólnopolskie badania opinii wśród dzieci. Firmy podpisały umowę dotyczącą stworzenia pierwszego w Polsce systemu przeprowadzania badań opinii oraz realizacji ogólnopolskich ankiet umożliwiających analizę upodobań i preferencji wśród dzieci. Fox Kids udostępni w tym celu swoją stronę internetową. "Naszym celem jest stworzenie platformy badawczej opartej na próbie ogólnopolskiej, która pozwoli lepiej poznać i zrozumieć polskie dzieci. Badanie nie tylko rozszerzy portfolio oferowanych przez nas usług, ale również sprawi, że Polska znajdzie się w naszej europejskiej sieci badawczej" - powiedział Maciej Bral, dyrektor zarządzający Fox Kids w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. "Badania na populacjach dzieci stanowią od lat jeden z najważniejszych obszarów działań naszej firmy. Pozyskanie Fox Kids umożliwia nam rozszerzenie oferty skierowanej do klientów zainteresowanych tego typu badaniami. To projekt nowatorski na polskim rynku. Do chwili obecnej brak było badań, które dzięki wykorzystaniu internetu dawałyby możliwość szybkiej i taniej realizacji badań opinii najmłodszych konsumentów" - uważa Piotr Czyżewski, dyrektor ds. badań ARC Rynek i Opinia. Kierownictwo Fox Kids uważa, że wyniki badań pozwolą kanałowi rozszerzyć usługi adresowane do reklamodawców. (PM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.