P&G prowadzi relaunch szamponów Pantene Pro-V Lśniący Kolor

Procter & Gamble (P&G) odświeży linię kosmetyków do pielęgnacji włosów Pantene Pro-V Lśniący Kolor. Producent zmienił formułę produktów oraz wprowadził...

Procter & Gamble (P&G) odświeży linię kosmetyków do pielęgnacji włosów Pantene Pro-V Lśniący Kolor. Producent zmienił formułę produktów oraz wprowadził nowy kosmetyk szampon 2 w 1 do włosów farbowanych. Relaunch linii zostanie wsparty multimedialną kampanią reklamową. Maciej Tkacz, z-ca kierownika produktu Pantene Pro-V, podkreśla, że ponowne wprowadzenie serii Lśniący Kolor będzie jedną z większych akcji marketingowych realizowanych dla tej marki w tym roku. Kampania reklamowa ruszy w ciągu najbliższych miesięcy. Strategię i kreację działań reklamowych przygotowuje agencja Grey Worldwide. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom Warszawa. P&G będzie również kontynuował promocję w centrach handlowych. W punktach o nazwie Centra Pielęgnacji Włosów konsumentki będą mogły zbadać, jak mocno lśnią ich włosy. Szczegóły mediaplanu kampanii oraz wysokość jej budżetu nie zostały podane. W skład linii Pantene Pro-V Lśniący Kolor wchodzą szampon i odżywka oraz szampon 2 w 1. Ich sugerowana cena wynosi 7,99 zł. Nowe produkty będą dostępne w sprzedaży na przełomie marca i kwietnia br. Poza serią Lśniący Kolor w portfolio Pantene Pro-V są także linie: Złota Linia Intensywna Regeneracja, Zimowa Ochrona, Większa Puszystość, Jedwabista Miękkość, Codzienna Pielęgnacja. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.