Strategia rozwoju SPC House of Media zakłada koncentrację na oryginalnych rozwiązaniach mediowych
Dom mediowy SPC House of Media zamknął rok 2003 przychodami na poziomie 28 mln zł, co oznacza wzrost o 12...
Dom mediowy SPC House of Media zamknął rok 2003 przychodami na poziomie 28 mln zł, co oznacza wzrost o 12 proc. w stosunku do roku 2002 (25 mln zł). Wśród nowych budżetów pozyskanych w ubiegłym roku znalazły się: PKO/Credit Suisse TFI, UPC/Chello (wraz z agencją reklamową Arip), Werner & Mertz i Gurda, natomiast po stronie strat SPC zapisał Hondę i Metsa Tissue Sales. Wśród najciekawszych projektów przygotowanych przez SPC w 2003 r. przedstawiciele firmy wymieniają kampanię telewizyjno-outdoorową dla marki Mola (Metsa Tissue) oraz kontynuację prac nad projektem Orlen Team (połączenie działań reklamowych i PR zaowocowało znaczącym wzrostem świadomości marki Orlen Team, dzięki czemu PKN Orlen zaczyna już wykorzystywać zawodników teamu do promocji swoich produktów, np. olejów Platinum). Jak mówi Roland Sprung, szef SPC House of Media, strategia firmy na rok 2004 zakłada dalszą koncentrację na klientach, którzy dysponują budżetami średniej wielkości, szczególnie takich, którzy chcą korzystać z usług doradczych domu mediowego dotyczących działań innych niż standardowe planowanie i zakup powierzchni reklamowej. (MG)