Saatchi testuje sezonowe rozwiązania kreatywne dla Head & Shoulders

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi kończy procedury testowe nowych rozwiązań kreatywnych ekspozycji reklam marki szamponów Head & Shoulders (Procter &...

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi kończy procedury testowe nowych rozwiązań kreatywnych ekspozycji reklam marki szamponów Head & Shoulders (Procter & Gamble). Chodzi o wykorzystanie w reklamie outdoorowej zjawisk pogodowych. Pod wybranymi billboardami przedstawiającymi zdjęcie szamponu przeciwłupieżowego rozłożono specjalne maty grzewcze. W wyniku takiego zabiegu śnieg bezpośrednio pod tablicami reklamowymi stopił się, tworząc efekt "pola ochronnego". Dzięki temu wykreowana rzeczywistość ma obrazować hasło kampanii "Tu nie może sypać". Testy objęły kilka wybranych lokalizacji w Warszawie. Grupą docelową są mężczyźni i kobiety (którzy mają już problem z łupieżem) oraz ludzie młodzi w wieku 15-19 lat. Kampania reklamowa wykorzystująca testowane rozwiązania ma zostać przeprowadzona w kolejnym sezonie zimowym, jeżeli - po ocenie efektów tegorocznej akcji - Procter & Gamble podejmie taką decyzję. Wówczas jej zasięg zostanie rozszerzony na inne miasta Polski. Media na potrzeby akcji zaplanował i kupił dom mediowy Zenith Media. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.