Redan wprowadza markę odzieży Adesso
Redan SA wprowadza na rynek odzież sygnowaną marką Adesso. Odzież Adesso sprzedawana będzie wyłącznie w sklepach multibrandowych w całym kraju,...
Redan SA wprowadza na rynek odzież sygnowaną marką Adesso. Odzież Adesso sprzedawana będzie wyłącznie w sklepach multibrandowych w całym kraju, nie będzie dla niej tworzona oddzielna sieć sprzedaży. "Odzież Adesso już pojawiła się na rynku, "zatowarowujemy" sieć sprzedaży, a w najbliższych dniach uruchomimy kampanię launchową nowej marki" - mówi Grzegorz Kozak, dyrektor marketingu Redan SA. Podstawą kampanii będą działania w telewizji, mediaplan obejmuje: TVP1, TVP2, Polsat i TVN. Jak zapowiada Kozak, kampania potrwa co najmniej cztery tygodnie. Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej będą działania BTL-owe prowadzone w punktach sprzedaży. Budżet akcji nie został ujawniony. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja McCann-Erickson, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Universal McCann, komunikację BTL przygotowuje agencja marketing services MRM/Momentum. Marką Adesso oznaczona będzie odzież klasyczna do codziennego użytku (tzw. casual) kierowana do szerokiej grupy docelowej konsumentów w wieku 20-50 lat. Redan SA jest spółką notowaną na GPW, podstawową jej marką jest Top Secret. (MG)