Branża reklamowa krytykuje propozycje Food Standards Agency
Środowisko reklamowe skrytykowało nowe propozycje Food Standards Agency (FSA) dotyczące sposobu, w jaki ma być formułowana reklama skierowana do dzieci....
Środowisko reklamowe skrytykowało nowe propozycje Food Standards Agency
(FSA) dotyczące sposobu, w jaki ma być formułowana reklama skierowana do dzieci.
FSA wzywa do stworzenia zasad, jakie obowiązywałyby przemysł spożywczy, oraz
apeluje do znanych postaci show-biznesu o pomoc w promocji zdrowego trybu życia.
Proponuje także, aby piętnować firmy, które nie zastosują się do tych reguł, i chce
także, aby producenci współpracowali ze szkołami w promowaniu zdrowego
odżywiania. FSA proponuje także, aby w automatach do sprzedaży znalazło się
więcej produktów do wyboru. Advertising Agency (AA) poparła wcześniejsze
inicjatywy FSA, ale teraz nie zgadza się z sugestiami tej organizacji dotyczącymi
podziału żywności na zdrową i niezdrową. AA cały czas kwestionuje obwinianie
reklamy za problem otyłości. ("BrandRepublic")