Branża reklamowa krytykuje propozycje Food Standards Agency

Środowisko reklamowe skrytykowało nowe propozycje Food Standards Agency (FSA) dotyczące sposobu, w jaki ma być formułowana reklama skierowana do dzieci....

Środowisko reklamowe skrytykowało nowe propozycje Food Standards Agency

(FSA) dotyczące sposobu, w jaki ma być formułowana reklama skierowana do dzieci.

FSA wzywa do stworzenia zasad, jakie obowiązywałyby przemysł spożywczy, oraz

apeluje do znanych postaci show-biznesu o pomoc w promocji zdrowego trybu życia.

Proponuje także, aby piętnować firmy, które nie zastosują się do tych reguł, i chce

także, aby producenci współpracowali ze szkołami w promowaniu zdrowego

odżywiania. FSA proponuje także, aby w automatach do sprzedaży znalazło się

więcej produktów do wyboru. Advertising Agency (AA) poparła wcześniejsze

inicjatywy FSA, ale teraz nie zgadza się z sugestiami tej organizacji dotyczącymi

podziału żywności na zdrową i niezdrową. AA cały czas kwestionuje obwinianie

reklamy za problem otyłości. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.