Irlandia chce większych restrykcji w prawie dotyczącym reklam kierowanych do dzieci
Irlandia chce wprowadzić bardziej restrykcyjne rozwiązania prawne dotyczące reklam kierowanych do dzieci. Zmiany dotyczyć mają udziału znanych osób i gwiazd...
Irlandia chce wprowadzić bardziej restrykcyjne rozwiązania prawne dotyczące reklam kierowanych do dzieci. Zmiany dotyczyć mają udziału znanych osób i gwiazd sportu w reklamach żywności i napojów dla dzieci. W nowym przepisie ma być wyszczególnione, jakie produkty mogą reklamować znane osoby. Nad rozwiązaniami prawnymi pracuje Broadcasting Commission of Ireland. By nowe prawo dotyczyło już kampanii przed tegorocznym Bożym Narodzeniem, musi wejść w życie przed 1 listopada br. Nowe przepisy będą dotyczyły tytko telewizji i radia. W Wielkiej Brytanii rządowa instytucja Food Standards Agency zaleca, by reklamy żywności kierowane do dzieci, w których występują znane osoby, propagowały wyłącznie zdrową żywność. ("BrandRepublic")