Hortex wprowadza kolejne nowości w segmencie mrożonek

Hortex Holding SA wprowadza do sprzedaży nową linię mrożonek - Warzywa w sosach. Są to cztery mieszanki warzyw pokrytych przed...

Hortex Holding SA wprowadza do sprzedaży nową linię mrożonek - Warzywa w sosach. Są to cztery mieszanki warzyw pokrytych przed zamrożeniem sosami: holenderskim, słodko-kwaśnym, maślanym lub włoskim i piąta - szpinak w sosie śmietanowym. Joanna Bujarska-Ciszek, dyrektor marketingu Hortex Holding, powiedziała, że nowe produkty wspierane są materiałami POS w punktach sprzedaży (producent przygotował je we własnym zakresie), a prawdopodobnie będą one również wspierane reklamowo. Hortex współpracuje z dwoma agencjami reklamowymi: G7 i Papagayo (ta agencja jest autorem opakowań nowych produktów, jej autorstwa jest również ostatnia kampania reklamowa linii dań mrożonych Dania Świata). Budżet mediowy Horteksu obsługuje dom mediowy Optimum Media OMD. Od ponad roku Hortex intensywnie rozwija ofertę produktów mrożonych do szybkiego użycia, co ma być jednym ze sposobów zwiększania spożycia mrożonych warzyw i owoców, a taki cel postawił sobie Hortex. Według przedstawicieli firmy jest ona liderem na rynku mrożonek (ma ponad 40 proc. udziałów w rynku), a wprowadzone na początku ub.r. Dania Świata w ciągu 8 miesięcy zdobyły najsilniejszą pozycję w segmencie dań gotowych. Warzywa w sosach są dostępne w opakowaniach 450 g, sugerowana cena detaliczna wynosi 4,90 zł. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.