Mitsubishi chce skojarzyć nowy model auta z symboliką religijną
Mitsubishi Motors Europe, firma, która w 2003 r. miała 2,4 proc. udziału w rynku samochodów (sprzedała około 200 tys. aut),...
Mitsubishi Motors Europe, firma, która w 2003 r. miała 2,4 proc. udziału w rynku samochodów (sprzedała około 200 tys. aut), wprowadza nowy model Lancer Evolution VIII. Nowy samochód będzie wspierany kampanią prasową i poprzez marketing wirusowy. Kampanię przygotowała agencja StrawberryFrog z Amsterdamu. Działania skierowane są do młodych ludzi mieszkających w miastach. Agencja wykorzystała w reklamie skojarzenia z symboliką religijną. W spocie rozsyłanym w ramach kampanii wirusowej pojawia się motyw "kultu Evolution", występują w nim osoby w czerwonych habitach śpiewające monotonną pieśń kojarzącą się ze śpiewem kościelnym. W reklamie pojawia się hasło "Twoja świątynia ma cztery koła". Spot będzie rozpowszechniany online. Przygotowano też grę komputerową, w której wykorzystano wizerunek nowego samochodu Mitsubishi. ("Advertising Age")