Zmiany w restauracjach KFC, plany rozwoju AmRest
Restauracje KFC podlegają zmianom. Zmiany dotyczą przekształcenia wystroju wnętrz w bardziej przyjazne konsumentom. Dotyczy to wszystkich restauracji w Polsce. Proces...
Restauracje KFC podlegają zmianom. Zmiany dotyczą przekształcenia wystroju wnętrz w bardziej przyjazne konsumentom. Dotyczy to wszystkich restauracji w Polsce. Proces ten już się rozpoczął i będzie przebiegał przez najbliższe miesiące. "Zmiany te odzwierciedlają proces uwspółcześniania marki KFC, jaką zapoczątkowaliśmy w ub.r." - mówi Tomasz Piotrowski związany z Synergy Marketing Partners, która obsługuje firmę AmRest, właściciela KFC i Pizza Hut, w zakresie kompleksowych usług marketingowych. Uwspółcześnianie marki do tej pory było widoczne przede wszystkim w przekazach reklamowych, które zmieniły swój charakter od ub.r. "Nowe reklamy podkreślają jakość produktu, którą dostaje konsument, i będzie to jeszcze bardziej uwypuklone" - mówi Piotrowski. Aktualnie zmianie podlegają opakowania produktów dostępnych w KFC. W ciągu najbliższych kilku miesięcy AmRest nosi się z zamiarem otwarcia nowego typu restauracji, w której mają być serwowane produkty radykalnie odmienne od tych, jakie można znaleźć w obecnym menu KFC. Taka pilotażowa restauracja, która poziomem jakości i ofertą ma przewyższać standardowe restauracje KFC, powstanie prawdopobnie w Warszawie. "Jeśli nowa formuła spodoba się konsumentom, będzie rozszerzana" - twierdzi Piotrowski. Restauracje KFC zamierzają także oferować bezpłatny dostęp do internetu. Projekt ten jest w toku i prawdopodobnie w ciągu najbliższych kilku miesięcy będzie sfinalizowany. (MKS)