Excentric PR wprowadza nową usługę pod nazwą Teach & Taste
Firma public relations Excentric PR wprowadziła do swojej oferty nowe narzędzia integracyjne. W obsługiwanej przez agencję warszawskiej restauracji Blue Cactus...
Firma public relations Excentric PR wprowadziła do swojej oferty nowe narzędzia integracyjne. W obsługiwanej przez agencję warszawskiej restauracji Blue Cactus powstała formuła Teach & Taste. W jej ramach Ryszard Majewski, szef kuchni, proponuje popołudniowe sesje gotowania. Jest to formuła, która ma stanowić formę integracji pracowników firm oraz firm i ich klientów. Sesja Teach & Taste może być zbudowana pod kątem współpracy zespołu przy realizacji wspólnego projektu. Osoby podzielone na grupy przygotowują różne potrawy, jeżeli celem jest stworzenie całego menu, lub też odpowiedzialne są za konkretne czynności. Element podziału ról i odpowiedzialności ma odpowiadać realiom pracy zespołów projektowych, które integrują się wobec celu do osiągnięcia. (JP)