Agros Nova wprowadza nowy produkt Minerado pod marką Fortuna
Na początku przyszłego miesiąca w sprzedaży pojawi się nowy produkt - niegazowany napój owocowy na bazie wody mineralnej o nazwie...
Na początku przyszłego miesiąca w sprzedaży pojawi się nowy produkt - niegazowany napój owocowy na bazie wody mineralnej o nazwie Minerado oferowany pod marką Fortuna przez Agros Nova Sp. z o.o. Minerado sprzedawany będzie w czterech wariantach smakowych: jabłko - wiśnia, jabłko - mięta, jabłko - brzoskwinia i winogronowym, w kartonach o poj. 1 l z zakrętką. Przedstawiciele Agros Nova twierdzą, że nowy produkt otrzyma wsparcie reklamowo-marketingowe, jednak na razie szczegółów nie ujawniają. Ostanie projekty reklamowe dla marki Fortuna przygotowała agencja DDB Warszawa. Grupą docelową nowego napoju mają być konsumenci wszyskich grup wiekowych, jednak ze szczególnym uwzględnieniem osób młodych w wieku 15-35 lat, dbających o swoje zdrowie, ma to być produkt dla ludzi nowoczesnych. Według producenta to, że Minerado produkowany jest na bazie naturalnej wody mineralnej, sprawia, że w odróżnieniu od innych napojów owocowych dostępnych na rynku posiada on nie tylko walory smakowe, ale dostarcza również wiele mikroelementów i naturalnych minerałów. (MB)