Nokia zaangażowana w ochronę indonezyjskich orangutanów

Ogilvy Public Relations w Indonezji prowadzi kampanię w imieniu Nokia Mobile Phones Indonesia, mającą na celu ochronę zagrożonych indonezyjskich orangutanów....

Ogilvy Public Relations w Indonezji prowadzi kampanię w imieniu Nokia Mobile Phones Indonesia, mającą na celu ochronę zagrożonych indonezyjskich orangutanów. Regina Hutama, marketing communications manager w Nokia Mobile Phones Indonesia, powiedziała, że program będzie rozwijany we współpracy z NGO Yayasan Orangutan Indonesia afiliowaną przy fundacji Orang Utan Foundation Indonesia. Karen Paterson, szefowa PR w agencji Ogilvy, powiedziała: "Zastanawiamy się, w jaki sposób spożytkować technologię dostarczaną przez Nokię w kontekście zadania, jakiego się podjęliśmy w Indonezji". ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.