Peppermint nie wyklucza współpracy z firmami zagranicznymi
Wraz ze zmianą pozycjonowania firma marketing services Peppermint, która zamierza specjalizować się w usługach z zakresu through-the-line, nie wyklucza opcji...
Wraz ze zmianą pozycjonowania firma marketing services Peppermint, która zamierza specjalizować się w usługach z zakresu through-the-line, nie wyklucza opcji nawiązania współpracy z zagranicznymi firmami reklamowymi. "Oferując koncepcje zintegrowanych kampanii marketingowych, część ich egzekucji powierzamy firmom zewnętrznym. Tym samym, m.in. w przypadku projektów związanych z komunikacją w tradycyjnych mediach, rozważamy współpracę z firmami spoza Polski" - mówi Piotr Mularewicz, managing director Peppermint. Do tej pory Peppermint współpracował z agencją reklamową Kofeina przy projektach ATL realizowanych dla The Lorenz Bahlsen Snack-World. W zakresie rozwiązań mediowych agencja przygotowuje je wespół z domem mediowym Brand & Media OMD. (JP)