Monogram przygotowuje ofertę corporate identity dla MŚP

Firma Monogram przygotowuje ofertę projektów corporate identity skierowaną do małych i średnich firm. "Dotychczas pracowaliśmy przeważnie dla dużych przedsiębiorstw przy...

Firma Monogram przygotowuje ofertę projektów corporate identity skierowaną do małych i średnich firm. "Dotychczas pracowaliśmy przeważnie dla dużych przedsiębiorstw przy minimalnym budżecie za projekt wynoszący 30 tys. zł. Jest to dla nas granica opłacalności przy kompleksowych projektach. Nowa oferta jest skierowana do firm, które za skromniejszy zakres prac będą skłonne zapłacić 15-20 tys. zł. Sądzimy, że jesteśmy w stanie zachęcić do współpracy nawet od 5 do10 klientów miesięcznie" - mówi Piotr Oleksiak, dyrektor generalny Monogramu. Jego zdaniem mniejsze firmy współpracowały dotychczas głównie z niewielkimi agencjami i freelancerami. Po dopracowaniu szczegółów oferty w ciągu najbliższych tygodni Monogram zamierza przeprowadzić mailing do potencjalnych klientów. "Chcemy zachęcić je do tego, by zweryfikowały swój wizerunek w związku ze zmieniającą się sytuacją rynkową i rosnącą konkurencją" - dodaje Oleksiak. Niewykluczone, że jeśli oferta Monogramu spotka się z zainteresowaniem klientów, w agencji powstanie dział dedykowany obsłudze sektora MŚP. Monogram ma na swoim koncie projekty corporate identity, m.in. dla firm: Pekao SA, Plus GSM czy Spedpol, Jutrzenka SA, Dominet Bank, Wola Info, Agros Nova i Opoczno SA. (PR)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.