Dom mediowy Media Group będzie rozwijać dział zakupu mediów

Dom mediowy Media Group zamierza w tym roku rozwijać dział zakupu mediów. Proces ten będzie zarówno powiązany z poszerzeniem zespołu,...

Dom mediowy Media Group zamierza w tym roku rozwijać dział zakupu mediów. Proces ten będzie zarówno powiązany z poszerzeniem zespołu, jak i ze zmianami zakresu obowiązków osób już w nim pracujących. "Zmiany w tym dziale chcemy wprowadzać stopniowo, w zależności od potrzeb naszych klientów. Nie będzie rewolucji" - podkreśla Agnieszka Bogulak-Komorowska, media director Media Group. Rozwój działu związany jest z poszerzeniem w ostatnim czasie portfolio klientów firmy. W ostatnim czasie dom Media Group pozyskał m.in. firmy Nikon Polska, Egmont Polska, dziennik "Rzeczpospolita" (dodatek "Dobra Firma") i Ecco. Kluczowym klientem agencji pozostaje koncern Henkel Polska. (PM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.