Boots Healthcare wprowadza Nurofen Topss

Koncern farmaceutyczny Boots Healthcare wprowadzi na rynek nowy wariant przeciwbólowego i przeciwgorączkowego leku OTC - Nurofen Topss. Produkt przeznaczony jest...

Koncern farmaceutyczny Boots Healthcare wprowadzi na rynek nowy wariant przeciwbólowego i przeciwgorączkowego leku OTC - Nurofen Topss. Produkt przeznaczony jest dla dzieci od 7. roku życia. Jak powiedziała Małgorzata Kwilosz, marketing manager Boots Healthcare, Polska jest pierwszym rynkiem, na którym zadebiutuje Nurofen Topss. Nurofen będzie sprzedawany w formie samorozpuszczającego się produktu. Dotychczas przeciwbólowe i przeciwgorączkowe produkty dla młodszych dzieci dostępne były w formie zawiesin. Produkt zostanie wsparty działaniami reklamowymi. Na początku materiały promocyjne zostaną skierowane do pediatrów. Ich kreacją zajęła się agencja IQ Marketing Poland. Firma planuje również kampanię w prasie dla matek. W kwietniu br. Boots Healthcare wprowadzi także do sprzedaży limitowaną wersję leku Nurofen 200 mg. Produkt będzie sprzedawany w plastikowym etui. Jak mówi Małgorzata Kwilosz, celem tej akcji jest budowanie lojalności wśród konsumentek Nurofenu. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.