Marka farb Levis buduje lojalność detalistów

Agencja marketing services Tequila/Polska przygotowała program partnerski dla pracowników punktów detalicznych obsługujących komputerowe mieszalnie farb marki Levis. Program Levis "Barwy...

Agencja marketing services Tequila/Polska przygotowała program partnerski dla pracowników punktów detalicznych obsługujących komputerowe mieszalnie farb marki Levis. Program Levis "Barwy sukcesu" rozpoczął się z początkiem kwietnia i potrwa do końca roku. Dla sprzedawców obsługujących komputerowe mieszalnie farb przygotowane zostały specjalne segregatory ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi mechanizmu akcji. Na opakowaniach farb Levis znajdują się naklejki punktowe. Zadaniem uczestnika programu jest zbieranie naklejek z opakowań promocyjnych farb Levis i wklejanie ich na specjalnie przygotowane karty z segregatora. Za określoną liczbę zebranych naklejek uczestnicy są nagradzani pieniężnymi przelewami na konta kart przedpłaconych Visa Electron. Tequila/Polska przygotowała kreację i mechanizm akcji oraz materiały POS: segregatory, karty punktowe, brandowane karty Visa Electron. Obsługą baz danych i rejestracją zgłoszeń w programie zajmuje się TBWA/Data Solutions. Celem programu jest wzrost sprzedaży farb Levis w sklepach mających komputerowe mieszalnie farb Levis. W Polsce farby Levis produkowane są przez firmę Nobiles na licencji AkzoNobel Belgia. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.